Success vs Failure

"To learn to succeed, you must first learn to fail."
~ Michael Jordan

Your Story Will Have A Good Ending

Känner mig lite deppig idag. Min älskade moster, min bästa vän, åkte till Australien idag och ska vara borta i minst ett år.
Tack vare vädert känner jag mig lite gladare i alla fall, nu är sommaren verkligen på väg!

Är precis nyduschad efter ett kvällsdopp hemma hos Ida, sådär lagom somrigt faktiskt!


bildkälla

Who'd Knew?

Cinta - malaysiska för kärlek.
Jag antar att jag är en huge sucker för kärlek. Jag är också en huge sucker för det engelska språket, vackra citat, fina vänner och underbara filmer & tvserier. Något jag inte är någon huge sucker för, knappast någon sucker alls, är clowner, höjder, blod, att flyga, Klaus i The Vampire Diaries och the Mogadorians i I Am Number 4.


Zero Is Not A Size

Jag har haft många bloggar förut.
Fina bloggar, fula bloggar. Bloggar som lästs av flera, bloggar som lästs av färre.
De har alltid gått mot samma öde. Jag har tröttnat. På utseendet, namnet, budskapet, hur jag skrev, ja - allt.
Så nu börjar jag om - igen. Och nya saker brukar betyda att det är något bra.


bildkälla

Använda som startsida?
RSS 2.0
cript type="text/javascript"> var msg_box ="Alla bildstölder polisanmäls! Fråga om lov."; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") // -->cript>