Bohemian

Latheten sätter sig in och eftersom jag inte orkar flytta alla inlägg manuellt till den andra bloggen, länkar jag den direkt och börjar tydligen om från början.

Bomhemian <-- the new blog

Bloglovin'

Förfrågningar om bloglovin kan vänta, eftersom jag ska flytta bloggen. Tyvärr blir det ett annat namn då också.
Mer info kommer när allt är klart!

I am thinking of you

Funderar på att flytta bloggen till en annan plattform. Saknar devote lite faktiskt...

Följ min blogg med Bloglovin

Competition

Jag är med och tävlar om fake tatueringar hos Rebecca. Klicka på namnet för att komma till inlägget och här för att komma till Fake Tattoos hemsida.

Hit me with your best shot

Är inte hemma på hela helgen och har ingen möjlighet att uppdatera, så ni får ha en killer-rocking helg!
Imorgon har är det ett år sedan vi fick hem Alfons. Älskar dig Lill-plutten!



I was broken, for a long time


Använda som startsida?
RSS 2.0
cript type="text/javascript"> var msg_box ="Alla bildstölder polisanmäls! Fråga om lov."; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") // -->cript>